2009-01-10

有緣的話

非常寒冷的天氣,最好吃火鍋。大角嘴稻香烚o下烚o下,吃飽坐著聊天,直至店舖關門。

說起各自青澀的以往,那段還在讀書的時間。想不到故事會以一個約定結束,哈哈。大朋友決定替這約定配首插曲(也蠻配合啊,哈哈)──

係時間上o既巧合,定抑或係緣份o既安排?
係我最失意o既時間認識到你,
我哋曾經有過一段好開心o既日子,
不過,真係好抱歉,我要走啦。
我想我哋大家暫時分開一段時間,
冷靜一吓,考慮吓究竟我哋重應唔應該再喺埋一齊。


心已傷輕輕抹幹眼淚,是誰定錯對?沒法明瞭。
戀愛中顯見幾番幼稚,未能會意你另有所思。

再不低聲悲泣哭訴命運是無奈,
那需今天多講特來故意做障礙,
幾多抑鬱,幾多得失,必會慢慢地流逝,
請你遠去,莫回望。

傻啦,唔好再難過喇。
趁住我哋大家重係年輕o既時候,
我好想去外國繼續我o既學業,多啲充實自己呀嘛。
為咗將來,我諗我呢個決定係啱o架。
如果我哋將來真係重有緣o既話,我……

〈有緣的話〉,收錄於王靖雯1989年專輯《王靖雯》。

1 則留言:

  1. 匿名01:57

    好正呀呢首歌
    以後聽到呢首歌
    會唸起呢個朋友既故事

    回覆刪除

Related Posts with Thumbnails