2009-01-16

Tagged: 漂流睡房

RULES:
1. Put your iTunes, Windows Media Player, etc. on shuffle.
2. For each question, press the next button to get your answer.
3. YOU MUST WRITE THAT SONG NAME DOWN NO MATTER HOW SILLY IT SOUNDS.
4. Tag 10 friends.
5. Everyone tagged as to do the same thing.
6. 自己鍾意的話任出問題啦=)
7. Have Fun!

tagged by:ZingKan
------------------------------------------------------

(如果有人話"你OK wo" 我會講?)
〈漫畫女王〉梁詠琪
....好9唔搭8喎 =_=""

(你點形容自己?)
〈祝君好〉側田
....我竟然未delete呢首歌...

(所愛對象?)
〈想飛〉馬浚偉
....嘩.........劇集〈勇往直前〉主題曲呀... 你仲記唔記得有呢首歌呀....?

(你今日感覺如何?)
〈如何離開你〉關心妍
....好明顯係想快d完結呢個遊戲啦....

(你的生存意義是?)
〈繼續發育〉謝霆鋒
....黐線!!!

(座右銘是?)
〈成仙之路〉麥浚龍with YOU THE ROCK

(你D朋友點諗你?)
〈安哥之歌(獨唱版)〉許志安

(你D家長點諗你?)
〈未簽收〉許志安

(你成日諗ge係咩?)
〈心野夜〉林憶蓮

(你點諗你最好ge朋友?)
〈垃圾〉盧巧音
....天啊!呢個好絕!唔關我事架!我絕無咁諗過!!

(你的生命故事是?)
〈與我常在〉陳奕迅
....咁多題好似得呢題比較正常

(你大個左想做乜?)
〈我得你得唔得〉林海峰
....咁即係做乜?

(如果你見到你中意ge人 你會?)
〈千歲〉盧巧音
....下....變做殭屍呀?

(紅事播咩)
〈愛將〉梅艷芳

(白事播咩)
〈Joe〉The Cranberries

(興趣是?)
〈King of the Road〉Rufus Wainwright, from Brokeback Mountain OST
....我都唔識jar車既...

(你最驚係咩?)
〈Like It Or Not〉Madonna

(你最大ge秘密係?)
〈無奈那天〉王靖雯

(你哩一刻想做咩?)
〈Style〉陳奕迅
....即係想做咩呀咁...?

(你點諗你Dfd?)
〈三年二班〉周杰倫

(哩個post ge title 係?)
〈漂流睡房〉黃耀明


- 越tag越多題 -

1. 個人價值觀
〈我D骨好痛〉朱凌凌

2. 呢首歌想送俾邊個
〈起勢跑〉程理高
....送俾參加左馬拉松既朋友啦

3. 感情近況
〈純色 - 給初戀〉林一峰
....噢,即係一片空白囉~

4. 考試/返工聽到呢首歌你會.....?
〈Before The Day's Gone〉Sophie Zelmani
....聽完咪繼續考試/返工囉
....其實咁感性既野,同考試返工好唔match喎....

5. 用呢首歌 Make A Wish ar=)
〈未知的精采〉孫燕姿
....呢首好好

6. 下次戀愛既結果會點?
〈藉口〉S.H.E.
......... =.=

7. 你的新年願望係?
〈大地回春〉陳小春
....啋~~

------------------------------------------------------
我用左8347首歌黎random~
到你地喇:
(因原文移植自facebook,所以只tag了有facebook的人)

西西
9up Arlen
pu @ blue sea
小船
謝茜
呆呆戀
紅茶
suzuki
游雲傲
小軍

沒有留言:

發佈留言

Related Posts with Thumbnails